مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-16سياسي

راه اندازی 3 کارگاه صنایع دستی در روستاهای نرماشیر


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر از راه اندازی کارگاه های صنایع دستی در سه روستای این شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر از راه اندازی کارگاه های صنایع دستی در سه روستای این شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

محمدرضا منصوری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ایجاد اقامتگاه های بوم گردی و کارگاه های صنایع دستی در شهرستان نرماشیر، هنرجویان رشته های پته دوزی، حصیربافی و گلیم بافی در سه روستای سیدآباد، چهل تخم و دشت آباد می توانند آموزش های لازم را فرا گیرند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه این شهرستان خاستگاه حصیربافی است، افزود: با توجه به وجود نخل های خرما در این شهرستان سالانه هنرمندان زیادی به تولید محصولات حصیری می پردازند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح جهش خوبی در تولید صنایع دستی و اشتغال پایدار هنرمندان روی خواهد داد اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان شهرستان نرماشیر برای اجرایی شدن این طرح همکاری و تعامل مناسبی با میراث فرهنگی این شهرستان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 کارگاه صنایع دستی در روستاهای نرماشیر

راه اندازی 3 کارگاه صنایع دستی در روستاهای نرماشیر