مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-16سياسي

ابلاغ سیاست های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره ششم تا پایان آذر


بر اساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مقررشد تا پایان آذر سیاست های کمیسیون ششم به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ابلاغ شود.

- ، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیست و چهارمین جلسه خود را با موضوعات گزارش برنامه و بودجه سال 1400 و گزارش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران توسط ستاد گردشگری و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار کرد.

در وقت اول این جلسه که به موضوعات بودجه و فعالیت های ستاد گردشگری شهرداری تهران اختصاص داده شده بود بازنگری طرح ها و لوایح و مصوبات قبل مورد توجه قرار گرفت تا بر اساس برنامه پنج ساله سوم به اجرا گذاشته شوند.

مقرر شد تا این موضوع در حوزه گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و عقب افتادگی های برنامه طی سال پایانی برنامه جبران و فعالیت های جاری پیگیری شوند.

همچنین در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه به شادی و نشاط با استفاده از ظرفیت های گردشگری و توجه به قطب های گردشگری از جمله گردشگری کودک، سلامت، فرهنگی، هنری، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و … که زمینه ساز ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری نیز می شود، تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سیاست های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره ششم تا پایان آذر

ابلاغ سیاست های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره ششم تا پایان آذر