مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-16اقتصادي

تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر ضرورت تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار را برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه در این استان تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر ضرورت تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار را برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه در این استان تاکید کرد.

محبوب حیدری 25 آذر در جلسه شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری در اردبیل اظهار کرد: تلاشی که راهداران در سرما و گرما انجام می دهند تلاش خستگی ناپذیری است که زمینه سفر ایمن و راحت را برای هموطنان فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: کوچکترین غفلت راهداران امکان بروز حوادث خطرناکی را رقم می زند که شایسته است همه ما به اهمیت کار آنها واقف بوده و تلاشمان بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از راهداران سختکوش و ساعی باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل توسعه بزرگراه ها را از رویکردهای اصلی برشمرد و خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر توسعه بزرگراه های استان و بهبود شرایط راه های شریانی به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار گرفته تا با استفاده از منابع ملی و ردیف های اختصاصی بتوانیم به میانگین توسعه ای کشور دست پیدا کنیم.

حیدری ضرورت تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار را برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه در این استان یادآور شد و اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه

تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه