مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-16اجتماعي

وضعیت راه های مواصلاتی بردسکن مطلوب نیست


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن گفت: هرچند شهرستان بردسکن از نظر راه های مواصلاتی وسعت و پراکندگی زیادی دارد اما وضعیت راه ها از نظر آسفالت و زیرساخت ها مطلوب و رضایت بخش نیست.

- محمدامین پوراسماعیلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این شهرستان در تقاطع مواصلاتی دو استان سمنان و خراسان جنوبی قرار دارد، گفت: در شهرستان بردسکن 1035 کیلومتر راه همسنگ داریم که شامل راه های اصلی، فرعی، روستایی و.

می شود.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بردسکن در چهارراه مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور موقعیت این شهرستان دوچندان شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن با اشاره به اینکه در حال حاضر 90 درصد کل راه های روستایی شهرستان بردسکن آسفالت است، اظهار کرد: از 1035 کیلومتر طول راه های شهرستان بردسکن حدود 300 کیلومتر آن جزء مناطق برف گیر و صعب ‎العبور است.

وی بیان کرد: شهرستان بردسکن به لحاظ وسعت و گستردگی راه ها بیشترین فاصله طولی راه های استان را دارد به طوری که از مبدأ تا آخرین نقطه حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن 120 کیلومتر طول دارد.

پوراسماعیلی با بیان اینکه در مجموع 3 درصد راه های آسفالت و بیش از 5 درصد راه های شنی و خاکی استان در بردسکن وجود دارد، مطرح کرد: با توجه به خودروهای سنگین بسیاری که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت راه های مواصلاتی بردسکن مطلوب نیست

وضعیت راه های مواصلاتی بردسکن مطلوب نیست