مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-15اقتصادي

صدور 844 فقره فرم تخلف به دلیل گران فروشی در مشهد


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به اینکه بیشترین آمار تخلفات اصناف در مشهد طی یک ماه گذشته مربوط به گران فروشی بوده، بیان کرد: در این مدت 844 فقره فرم تخلف در زمینه گران فروشی و 555 فقره تخلف در زمینه عدم درج قیمت، - کم فروشی و.

صادر شده است.

امیر دلداری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نظارت های مربوط به شب یلدا در مشهد اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 19 هزار و 340 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهر مشهد صورت گرفته که این میزان بازرسی منجر به صدور 1747 فقره فرم گزارش تخلف به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال شده که برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی در مورد میزان گزارش های مردمی در خصوص بروز تخلفات در اصناف در یک ماه گذشته افزود: 2150 مورد گزارش های مردمی از سامانه های ارتباطی مختلف دریافت شده که 40 درصد از آن منجر به احراز تخلف شده است.

همچنین 509 مورد شکایت کتبی در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی دریافت شده که 175 مورد آن با دریافت مبلغ یک میلیارد و 165 میلیون ریال جلب رضایت شده و مابقی پرونده ها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته مربوط به واحدهای صنفی نانوایی بوده است، افزود: در این زمینه 345 پرونده تخلف مربوط به صنف نانوایی بوده که با همکاری تعزیرات حکومتی تعدادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 844 فقره فرم تخلف به دلیل گران فروشی در مشهد

صدور 844 فقره فرم تخلف به دلیل گران فروشی در مشهد