مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-15دانش

مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی باید احیا شوند


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، احیای مراکز علمی کاربردی منحل شده وابسته به دستگاه های دولتی را خواستار شد و گفت: با اجرای این مصوبه غیر قانونی ما 200 هزار دانشجوی مهارتی و 140 هزار شغل از دست دادیم.

- سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، احیای مراکز علمی کاربردی منحل شده وابسته به دستگاه های دولتی را خواستار شد و گفت: با اجرای این مصوبه غیر قانونی ما 200 هزار دانشجوی مهارتی و 140 هزار شغل از دست دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بلندی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی به سابقه تاسیس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اساسنامه دانشگاه علمی کاربردی در سال 71 به پیشنهاد شورای عالی علمی کاربردی و توسط شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد و جذب کمک های دولتی و بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی برای حمایت از آموزش عالی علمی کاربردی و تخصصی متناسب با امتیازات از جمله وظایف این دانشگاه عنوان شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس دانشگاه علمی کاربردی می تواند بخشی از امتیازات و مسئولیت های خود را به دستگاه های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی علمی کاربردی ذیصلاح تفویض کند و یا بر حسب نیاز نسبت به تاسیس مؤسسات و مراکز اقدام کند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خاطرنشان کرد: اساسنامه این دانشگاه نیز در سال 73 به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی باید احیا شوند

مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی باید احیا شوند