مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-15سياسي

سیاست های مُسکن گونه نمی تواند مشکلات صنعت را حل کند


مشکل پررنگ حوزه صعنت سیاست های مسکن گونه است و تا زمانی که به جای این سیاست ها دنبال جراحی نباشیم مشکلات ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید علیرضا بنی هاشمی در نخستین آیین تجلیل از صنعتکاران استان قزوین و تبیین ارتباط صنعت و دانشگاه که به همکاران خانه صنعتکاران ایران و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: فلسفه وجود و حضور مجموعه بزرگ و مردم نهاد خانه صنعتکاران ایران عمل به وظایف حلقه های میانی در جهت تسهیلگری در صنعت و اقتصاد و حمایت هدفمند از تولید است که بر اساس اصل 44 قانون اساسی وظیفه های دولتی را تسهیل می کند.

رییس خانه صنعتگران ایران با اشاره به این موضوع که این نهاد مردمی کمک های خود را در دو سطح متفاوت به صنعتگران ارائه می کند عنوان کرد: ما تلاش می کنیم با استفاده از کرسی های مشورتی در سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برای بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در کنار تولید کننده قرار داریم، مشکلات را از نزدیک دیده و از زبان تولید کننده می شنویم و تلاش می کنیم تا حد ممکن راهکارهای کار آمد برای رفع مشکل به واحدهای تولیدی ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های مُسکن گونه نمی تواند مشکلات صنعت را حل کند

سیاست های مُسکن گونه نمی تواند مشکلات صنعت را حل کند