مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-15دانش

پژوهشگران و فناوران برگزیده آذربایجان شرقی تجلیل شدند


با حضور استاندار آذربایجان شرقی و روسای دانشگاه های سطح استان از پژوهشگران و فناوران برگزیده تجلیل شد.

- جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز روز چهارشنبه، 24 آذرماه، در مراسم بیست و دومین آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری آذربایجان شرقی که با حضور مسئولین استانی و جمعی از پژوهشگران استان برگزار شد، به در خصوص اقدامات پژوهشی دانشگاه های استان اظهار کرد: تعداد و کیفیت مقالات چاپ شده دانشگاه تبریز در مجلات بین المللی معتبر دنیا طی 9 ماهه سالجاری رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اجرای تفاهم نامه مابین وزارت علوم و شورای تحقیقات علمی ترکیه برای اولین بار توسط دانشگاه تبریز، افزود: برنامه های تحقیقاتی مختلفی در حوزه ی بین الملل و با کمک محققان برتر دانشگاه های جهان اسلام به اجرا درآمده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز همچنین با اشاره به تحصیل بیش از 1500 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز، ادامه داد: تعداد 50 واحد فناور در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز مستقر بوده و طی سال گذشته خط تولیدهای مختلفی در این راستا راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی سهند نیز طی سال های گذشته فعالیت های خوبی در حوزه ی پژوهشی داشته است، افزود: رتبه این دانشگاه در بین دانشگاه های صنعتی کشور و کیفیت مقالات چاپ شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برگزیده آذربایجان شرقی تجلیل شدند

پژوهشگران و فناوران برگزیده آذربایجان شرقی تجلیل شدند