مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-15دانش

دانشگاه پیام نور ایلام در بین دانشگاه های سبز جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس سهراب زاده رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام با اعلام این خبر که این دانشگاه در رده بندی دانشگاه های سبز جهان قرار گرفت، - به همت کمیته سبز دانشگاه پیام نور استان ایلام، این دانشگاه در رده بندی دانشگاه های سبز جهان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس سهراب زاده رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام با اعلام این خبر که این دانشگاه در رده بندی دانشگاه های سبز جهان قرار گرفت، اظهار کرد: پس از دو سال تلاش همکاران در کمیته سبز در دانشگاه پیام نور استان، این دانشگاه وارد رده بندی دانشگاه های سبز جهان شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام افزود: دانشگاه پیام نور استان ایلام به عنوان اولین دانشگاه پیام نور در سطح کشور و اولین دانشگاه در سطح استان ایلام به این افتخار نائل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: موسسه گرین متریک هر ساله دانشگاه هایی را که در زمینه مسائل زیست محیطی فعالیت داشته اند درجه بندی و اعلام می کند.

سهراب زاده تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار از مهم ترین وظایف دانشگاه های نسل سوم است و امید می رود دانشگاه پیام نور ایلام سهمی در توسعه پایدار ایلام و ایران داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور ایلام در بین دانشگاه های سبز جهان

دانشگاه پیام نور ایلام در بین دانشگاه های سبز جهان