مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-15سياسي

جوادی واعظ: فرهنگیان نوک پیکان جنگ نرم هستند/ همه موفقیتم را مدیون همسرم هستم


رییس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید گفت: فرهنگیان نوک پیکان جنگ نرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، فاطمه جوادی واعظ ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در دانشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دو جریان فکری حق و باطل در جهان وجود دارد و این دو جریان از ابتدای عالم وجود داشته و دارد اما این دو جریان بعد از تشکیل انقلاب اسلامی شکل دیگری به خود گرفت.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و مستقل و به دور از خانواده به تحصیل علم و کار بپردازد اما اسلام می گوید زن در کنار همسر به تحصیل علم بپردازد.

* اسلام می گوید حیات طیبه زمانی شکل می گیرد که زن در کنار مرد باشد/ همه موفقیتم را مدیون همسرم هستم رییس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید ابراز کرد: اسلام می گوید حیات طیبه زمانی شکل می گیرد که زن در کنار مرد باشد و به او آرامش دهد و مرد تامین مالی خانواده را بر دوش بکشد و امنیت خانواده را بر عهده بگیرد.

جوادی واعظ گفت: من در سن 15 سالگی ازدواج کردم و بعد از ازدواج با کمک همسرم تحصیل کردم و رتبه یک دانشگاه در مقطع دکتری شدم که همه موفقیتم را مدیون همسرم هستم اکنون دو فرزند دارم که آنها هم مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی واعظ: فرهنگیان نوک پیکان جنگ نرم هستند/ همه موفقیتم را مدیون همسرم هستم

جوادی واعظ: فرهنگیان نوک پیکان جنگ نرم هستند/ همه موفقیتم را مدیون همسرم هستم