مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-15سياسي

پروژه های شهری همدان؛ سرمایه گذاری یا سرمایه برداری!


رییس مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: بسیاری از پروژه های شهر به اسم سرمایه گذاری هستند اما در واقع سرمایه برداری اند چراکه سرمایه گذاری با هدف توسعه شهر انجام می شود.

- سعید شهابی نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برخی از تصمیماتی که به شهر ربط دارد تصمیمات احساسی است و نه علمی، افزود: قصد داریم کارهایی که انجام می دهیم پشتوانه منطقی داشته باشد و به دور از سیاسی بازی پیش برود.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که به آینده شهر ربط دارد نیازمند کار علمی است، تصریح کرد: به عنوان مثال کمیته علمی طرح جامع شهری یک ماه برای این پروژه وقت گذاشت و جلسات متعددی با اساتید دانشگاه برگزار کرد.

شهابی نیا با اشاره به اینکه می شود درگیر بازی های سیاسی نشد و کار کارشناسی انجام داد، مطرح کرد: در همدان سرمایه گذاری های زیادی وجود دارد که به دلیل عدم کار کارشناسی پیشرفت نداشته است.

وی با اعلام اینکه در آینده خبرهای خوبی در حوزه سرمایه گذاری خواهیم داشت، اضافه کرد: به عنوان نمونه سرمایه گذاری عصر طلایی هگمتانه مشکلات زیادی دارد که باعث عدم پیشرفت این پروژه شده است.

رییس مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در رابطه با پروژه های شهری سعی می شود کارهای اجرایی صورت بگیرد، گفت: مقرر شده است زمین هایی که مستعد هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهری همدان؛ سرمایه گذاری یا سرمایه برداری!

پروژه های شهری همدان؛ سرمایه گذاری یا سرمایه برداری!