مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-15اقتصادي

تأمین مسکن کارگری یکی از اولویت های اشتهارد


فرماندار اشتهارد با اشاره به لزوم تأمین مسکن کارگری به عنوان یکی از ضروریات این شهرستان گفت: باید به دنبال توسعه و رشد در حوزه ساخت مسکن ارزان قیمت با تأمین زیرساخت های مناسب باشیم.

- ، فرهاد شیبک پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد باز آفرینی پایدار شهری و شورای مسکن اشتهارد اظهار کرد: اشتهارد یک شهرستان صنعتی مهاجرپذیر است و سرعت و رشد مهاجرت در استان به ویژه شهرستان بر توسعه زیرساخت های مورد نیازِ این میزان مهاجرت پیشی گرفته و در برخی نقاط زیرساخت های شهری جوابگوی نیاز مردم و ساکنین آن منطقه نیست.

وی تأمین منابع آبی را یکی از نیازهای اصلی و اساسی توسعه یک منطقه عنوان کرد و گفت: اشتهارد شهرستانی است که با کمبود منابع آبی روبه رو است و امیدواریم با عنایت استاندار البرز و همت و تلاش مدیران آب استان بخشی از این مشکل با اتمام و بهره برداری از پروژه انتقال پسآب تصفیه خانه کرج به اشتهارد و حق آبه هایی که برای تأمین آب استان مد نظر قرار داده شده به زودی رفع شود.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: در کنار صنعت و تولید مبحث مسکن به عنوان یک اولویت اصلی هم در دولت های قبل و هم در دولت فعلی به صورت ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع در قالب ساخت 4 میلیون مسکن در طول دوره ساله دولت عزمی راسخ و همکاری و همدلی جدی بیش از پیش در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مسکن کارگری یکی از اولویت های اشتهارد

تأمین مسکن کارگری یکی از اولویت های اشتهارد