مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-15سياسي

شهر ارومیه به مناسبت ایام فاطمیه سیاه پوش می شود


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه از سیاه پوش شدن شهر ارومیه به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه خبر دادو گفت: تعداد 30 المان برای فضای سازی شهر به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمه در میادین شهر نصب می شود.

- علی شایگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن این ایام مقدس و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و در راستای برجسته سازی این ایام و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س ) اقدام به نصب پارچه و ریسه های مشکی، سیاه پوش کردن میادین، پل های سطح شهر و نصب بنر شهادت آن بانوی بزرگوار در سطح شهر اقدام می کند.

وی با بیان اینکه امسال به طور ویژه نسبت به فضاسازی شهر ایام فاطمیه اقدام خواهد شد افزود: در راستای فضا سازی ایام فاطمیه تعداد 25 تا 30 المان آماده شده است که در میادین و سطح شهر نصب می شود.

رییس سازمان زیبا و منظر شهرداری ارومیه یادآور شد: سرو سوخته، شمع فلزی، المان فاطمه، المان چهار وجهی، تقویم نشان دهنده ایام فاطمیه، المان محراب از جمله المان های در نظر گرفته شده برای نصب در میادن شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر ارومیه به مناسبت ایام فاطمیه سیاه پوش می شود

شهر ارومیه به مناسبت ایام فاطمیه سیاه پوش می شود