مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-15اجتماعي

توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص آلودگی هوا


معاونت بهداشتی دانشگاه پیرو اطلاعیه هواشناسی استان مبنی بر سکون و پایداری هوا، وارونگی دما و نوزیدن باد مناسب و همچنین افزایش غلظت آلاینده های هوا تا روز جمعه 26 آذرماه، - ایسنا/یزد معاونت بهداشتی دانشگاه پیرو اطلاعیه هواشناسی استان مبنی بر سکون و پایداری هوا، وارونگی دما و نوزیدن باد مناسب و همچنین افزایش غلظت آلاینده های هوا تا روز جمعه 26 آذرماه، به شهروندان شهرهای آلوده به ویژه اردکان و میبد چند توصیه بهداشتی کرد.

میزان کیفیت هوای شهرهای اردکان و میبد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و در بعضی ساعات اولیه روز در شرایط ناسالم برای عموم جامعه قرار می گیرد لذا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد ی صدور اطلاعیه ای توصیه های بهداشتی به منظور کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا بر سلامت جامعه را صادر کرد.

بر همین اساس خودداری از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود تا بازگشت شرایط به حالت مطلوب توصیه شده و آمده است؛ شهروندان محترم تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.

همچنین نسبت به فعالیت بیماران قلبی و تنفسی، مبتلایان به آسم، کودکان و سالمندان در فضاهای باز هشدار داده و عنوان شده است؛ این افراد تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری کرده و در منزل استراحت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص آلودگی هوا

توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص آلودگی هوا