مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 03:502021-12-15فرهنگي

صدای ساز و آواز کاروان فرهنگ و هنر در بارگاه شمس تبریزی طنین انداز شد


کاروان فرهنگ و هنر ایران شامگاه 23 آذرماه با حضور در بارگاه شمس تبریزی در خوی نسبت به این عارف والا مقام بعنوان استاد و مراد مولانا ادای احترام کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی کاروان فرهنگ و هنر ایران شامگاه 23 آذرماه با حضور در بارگاه شمس تبریزی در خوی نسبت به این عارف والا مقام بعنوان استاد و مراد مولانا ادای احترام کردند.

اجرای قطعه معروف سلطان عشق توسط گروه اوستا بمناسبت پاسداست یاد و خاطر مرحوم استاد ذوالفنون و پیوند فرهنگی خوی و قونیه در سر مزار شمس اجرا و با استقبال حاضرین روبرو شد.

مثنوی خوانی بر سر مزارشمس توسط امیر عابدی از اساتید آواز ایرانی و مولانا خوانی توسط پریسا سیمین مهر و دف نوازی از دیگر ویژه برنامه های اجرایی توسط کاروان فرهنگ و هنر در مقبره شمس بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

علی محبوبی رییس کاروان فرهنگ و هنر ایران در ترکیه هم با بیان اینکه با تمام عشق و مهربانی در مقبره شمس حضور یافتیم، اظهار کرد : حامل پیام و سلام گرم شمس و مردم خوی به مولانا و قونیه خواهیم بود.

وی از مهمان نوازی مردم خوی تشکر و قدردانی کرد و گفت : بخاطر همین مهربانی و مهمان نوازی دوستی مردم این شهر بود که شمس تبریزی در برگشت از قونیه ساکن خوی شد و در این شهر هزار افسانه زندگی کردو به دیار حق شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای ساز و آواز کاروان فرهنگ و هنر در بارگاه شمس تبریزی طنین انداز شد

صدای ساز و آواز کاروان فرهنگ و هنر در بارگاه شمس تبریزی طنین انداز شد