مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-14حوادث

« پلنگ سیاه » در آستانه مرگ!


قضات دیوان عالی کشور بر احکام قاطع شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی درباره جنایت مسلحانه میدان تلویزیون مشهد مهر تایید زدند و بدین ترتیب پلنگ سیاه پای چوبه دار ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای هولناک این پرونده که عاملان آن به گانگسترهای هالیوودی معروف شدند از مرداد سال 96 زمانی کلید خورد که جنایت مسلحانه ای در منطقه قاسم آباد مشهد رخ داد و طی آن جوانی به نام حسین با شلیک از سلاح شکاری به قتل رسید.

بررسی های مقدماتی پلیس حکایت از آن داشت که ریشه جنایت مذکور به آشنایی و ارتباط غیرمتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام گره خورده است و ردپای یک زن جوان در این حادثه وحشتناک به چشم می خورد.

چرا که ردیابی این ماجرا به حادثه تیراندازی چند روز قبل از وقوع این جنایت مسلحانه در بولوار آزادی رسید که بر اثر شلیک سرنشینان یک خودرو به سوی خودروی دیگر، یک نفر مجروح شد.

این تیراندازی که به خاطر ارتباط شهاب یکی از سرنشینان خودرو با زن جوانی به نام الف آغاز شده بود، دامنه آن به بولوار امامیه در منطقه قاسم آباد کشید و بدین ترتیب حسین (برادر شهاب ) در این جنایت مسلحانه به قتل رسید.

تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت ادامه داشت که بیست و دوم اردیبهشت سال 97 تیراندازی مرگبار دیگری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« پلنگ سیاه » در آستانه مرگ!

« پلنگ سیاه » در آستانه مرگ!