مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-14ورزشي

سومین تساوی پیاپی شاگردان فرشاد پیوس


تقابل تیم های شهرداری آستارا و آرمان گهر در لیگ آزادگان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم آرمان گهر که با حضور در رتبه سوم جدول، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود در لیگ دسته اول مطرح کرده امروز مهمان شهردای آستارا بود، تیمی که با 13 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی حضور داشت و به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی برای رسیدن به یک امتیازی آرمان گهر در مکان سوم بود.

  شهرداری آستارا نماینده استان گیلان در این دیدار پس از 9 هفته از این فصل اولین دیدار خانگی خود را در ورزشگاه وحدت آستارا تجربه کرد که با پیگیری های فراوان توانستند تایید سازمان لیگ فوتبال را برای برگزاری این دیدار در شهر آستارا کسب کنند.

  ترکیب دو تیم در بازی امروز به شرح زیر بود:  فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا برای این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، حبیب افرا، کیانوش میرزایی، امین هاشمی فرد، محمد آزاد طلب، مجتبی محبوب مجاز، خشایار زبرجد، فرشید پاداش، محمد ابراهیم رضا زاده و علی مصطفایی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  سرمربی آرمان گهر هم برای این دیدار، کوروش ملکی، آرمان اکوان، کمال الدین نیک خوی، امین عباسی، ایمان رازانی، جعفر برزگر، علی دهقان، امیر محمودآبادی، رضا محمودآبادی، علی وزیری پناه و حسین احمدی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین تساوی پیاپی شاگردان فرشاد پیوس

سومین تساوی پیاپی شاگردان فرشاد پیوس