مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-14اجتماعي

استفاده از تایرهای فرسوده و غیراستاندارد در وسایل نقلیه ممنوع


رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به سردی هوا و لغزندگی جاده ها هشدار داد که رانندگان از تایرهای فرسوده و غیر استاندارد استفاده نکنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه فصل پاییز رو به اتمام است و زمستان در حال فرا رسیدن است و سردی هوا و لغزندگی جاده ها به مرور بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: رانندگان در نظر داشته باشند که استفاده از تایرهای فرسوده و بدون آج و شیار مناسب، ممنوع بوده و با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.

 وی گفت: یکی از مهمترین نکات در خصوص تایرها، عمق آج آن ها است که ارتفاع آج در یک تایر نو باید بیش از 9 میلی متر باشد و در صورتی که این ارتفاع به کمتر از 2 میلی متر برسد، توصیه می شود که تایر تعویض شود.

زارع با اشاره به مناطق برف گیر استان اصفهان افزود: رانندگان باید در شرایط برف و یخبندان از تایرهای یخ شکن و یا زنجیر چرخ استفاده کنند چرا که در غیر این صورت به دلیل کم بودن اصطکاک تایرها با سطح آسفالت، احتمال سر خوردن و چرخش خودرو به اطراف افزایش خواهد یافت و منجر به تصادف خواهد شد.

انتهای پیام/63101/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تایرهای فرسوده و غیراستاندارد در وسایل نقلیه ممنوع

استفاده از تایرهای فرسوده و غیراستاندارد در وسایل نقلیه ممنوع