مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-14پزشكي

دانشگاهیان می توانند در پیشبرد جامعه به سوی تعالی نقش بسیار مهمی ایفا کنند


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری نشست فعالان انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: این نشست می تواند نقطه عطفی در آشنایی و گفتگوی فعالان علمی دو حوزه علم و دین و طراحی مسیری برای انجام پروژه های مساله محور باشد.

- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری نشست فعالان انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: این نشست می تواند نقطه عطفی در آشنایی و گفتگوی فعالان علمی دو حوزه علم و دین و طراحی مسیری برای انجام پروژه های مساله محور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید احمدی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این نشست به مناسبت بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه از امروز 23 تا 26 آذر ماه در قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج ملکوتی آیت اللّه مفتح، است که از بنیانگذاران اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بودند.

ایشان در راه تحقق اندیشه و آرمان بلند امام راحل رحمه الله در راستای اتحاد و هم افزایی حوزه و دانشگاه، تلاش های بی وقفه ای انجام داند و به پاس تکریم این شهید والامقام و به منظور ایجاد فضای گفتگو و بررسی زمینه های مشترک تعامل فی مابین فعالین علمی دانشگاه های علوم پزشکی و طلاب جوان برآن شدیم تا با حضور تنی چند از نخبگان دانشگاهی و حوزه، نشستی را در شهر قم با حضور جمعی از مسئولان و اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان می توانند در پیشبرد جامعه به سوی تعالی نقش بسیار مهمی ایفا کنند

دانشگاهیان می توانند در پیشبرد جامعه به سوی تعالی نقش بسیار مهمی ایفا کنند