مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-14اقتصادي

بهسازی 10 روستای هدف گردشگری زنجان


مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری استان، در برنامه های بنیاد مسکن زنجان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران از طرح و بهسازی روستاهای هدف گردشگری به تعداد 10 روستا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح چهار روستای درسجین، گلابر، خویین، ویر تهیه شده و برای چهار روستای شیت، ولیدر، علم کندی و حاج سیران نیز در سال جاری طرح در دست تهیه است و روستاهای چپدره و ماری نیز مصوب دفتر مرکزی است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه، توسعه گردشگری روستایی با هدف اشتغالزایی از اولویت های این نهاد است و به متقاضیان ایجاد واحدهای بوم گردی در این مناطق تسهیلات لازم پرداخت می شود، ادامه داد: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهم نامه هایی را با استانداری و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به امضا رسانده است.

وی افزود: این نهاد، همواره به اجرای طرح های هادی روستاها با رویکرد گردشگری توجه ویژه ای دارد که آنها را با توجه به موقعیت گردش پذیری روستا با هدف ایجاد جذابیت برای گردشگران اجرا می کند.

خواجه ای با تاکید بر اینکه، آنچه پس از اجرای طرح های گردشگری در روستاها مهم است، بهره برداری درست و کامل از ظرفیت های ایجاد شده است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 10 روستای هدف گردشگری زنجان

بهسازی 10 روستای هدف گردشگری زنجان