مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-14پزشكي

اعزام اکیپ های دامپزشکی همدان به جنوب کشور


مدیر کل دامپزشکی استان همدان از اعزام اکیپ های دامپزشکی برای واکسیناسیون دام های عشایر این استان به جنوب کشور خبر داد.

- محمودرضا رسولی؛ مدیرکل دامپزشکی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اعزام اکیپ مایه کوبی اداره دامپزشکی شامل 12 نفر در قالب سه اکیپ واکسیناسیون به استان های خوزستان و لرستان اظهار کرد: واکسیناسیون دام ها به منظور پیشگیری از انتشار و انتقال بیماری های واگیر در دام های عشایر علیه انواع بیماری های دامی صورت می گیرد.

وی با اشاره به انواع واکسن های دامی مورد استفاده در این طرح گفت: اکیپ ها به مایه کوبی دام های عشایر علیه بیماری های آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، تب برفکی و بروسلوز خواهند پرداخت.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه خدمت رسانی به قشر زحمتکش عشایر از اولویت های دامپزشکی است افزود: دامپزشکی استان طی چند سال گذشته با اعزام گروه های واکسیناسیون به مناطق عشایری نسبت به مایه کوبی دام ها در این مناطق اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عشایر همدان در فصل سرما و به منظور زمستان گذرانی، دام های خود را به استان های گرمسیر مهاجرت می دهند، اداره کل دامپزشکی نیز سالهاست با اعزام اکیپ های فعال در پیشگیری از انتشار و انتقال بیماری های واگیر دامی به همدان و استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اکیپ های دامپزشکی همدان به جنوب کشور

اعزام اکیپ های دامپزشکی همدان به جنوب کشور