مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-14اقتصادي

شرکت آب و فاضلاب هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی کند


مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب قم تاکید کرد: این شرکت هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی کند و تمام دریافتی های آبفا از طریق درگاه های بانکی و شماره حساب های مشخص است.

- ایسنا/قم مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب قم تاکید کرد: این شرکت هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی کند و تمام دریافتی های آبفا از طریق درگاه های بانکی و شماره حساب های مشخص است.

محمد عسگری با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب بابت خدمات خود هیچ گونه وجه به صورت نقدی از مشترکان و مراجعان دریافت نمی کند، تصریح کرد: این شرکت بابت هرگونه خدماتی که توسط پرسنل خدماتی و کارکنان امدادی و حوادث در حوزه آب و فاضلاب در معابر شهر و روستا یا درِب منازل شهروندان قبل از کنتور آب و کلکتور فاضلاب انجام می دهد دریافت نقدی ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاه های کارت خوان (POS) شخصی و یا شماره حساب بانکی شخصی جهت دریافت هزینه خدمات آب و فاضلاب اعتبار قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی پرداخت ها به این شرکت باید از طریق درگاه های بانکی و شماره حساب هایی که به نام آبفا است انجام شود.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قم به شهروندانی که قصد پرداخت هزینه های مرتبط با هر گونه خدمات آبفا را دارند توصیه کرد قبل از هرگونه پرداختی از ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب و فاضلاب هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی کند

شرکت آب و فاضلاب هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی کند