مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-14سياسي

بلاتکلیفی پروژه تله کابین کرمانشاه/ استاندار: مسؤولان مربوطه پای کار بیایند


تله کابین پروژه ای بسیار مهم در حوزه گردشگری است و مسؤولان مرتبط وظیفه دارند نسبت به اجرا و عملیاتی شدن آن نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پیگیری های مستمر برای اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه، اظهار داشت: یک مسیر جدید با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی برای اجرای این پروژه شناسایی و مشخص شده است و مسؤولان مرتبط وظیفه دارند اقدامات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه انجام دهند.

وی افزود: مسیر قبلی که با ثبت جهانی شدن مجموعه باستانی و تاریخی طاق بستان منطبق نبود، حذف شد و تلاش شد که یک مسیر جدید که هویت این آثار تاریخی را تهدید نکند شناسایی شود.

استاندار کرمانشاه افزود: سرمایه گذاری که برای اجرای این پروژه تعیین شده فردی توانمند و با تجربه است و مدیران وظیفه دارند هرگونه تسهیل گری و فراهم ساختن بستر های لازم را برای پیشبرد برنامه های اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه بکار گیرند.

وی از اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری کرمانشاه خواست که کار های مربوط به اجرای این پروژه را دنبال و هر چه سریع تر نسبت به پیگیری و اخذ موافقت اصولی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پروژه تله کابین کرمانشاه/ استاندار: مسؤولان مربوطه پای کار بیایند

بلاتکلیفی پروژه تله کابین کرمانشاه/ استاندار: مسؤولان مربوطه پای کار بیایند