مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-14اجتماعي

دستور فوری دادستان سیاهکل برای بررسی وضعیت فعالیت کارخانه سیمان دیلمان


دادستان سیاهکل با اشاره به نارضایتی اهالی منطقه دیلمان و مشکلات محیط زیستی ایجاد شده به دلیل فعالیت کارخانه سیمان در این منطقه دستور فوری پیگیری به نهاد مربوطه را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، منطقه دیلمان که همیشه به خوش آب و هوایی و سر سبزی شهره خاص و عام بود اکنون از غبار صنایع در امان نمانده و این روزها علاوه بر ایجاد چاله های فضایی، هوای آلوده و ناسالم، زندگی ساده اهالی سخت کوش این منطقه را به خطر انداخته که ماحصل فعالیت صنعت سیمان در آن است.

  به دلیل وجود رانش های متعدد و گسترده و عبور ماشین های سنگین کارخانه های سیمان که باعث تخریب این منطقه توریستی شده، هیچ گردشگری خوشحال به مقصد نمی رسد و رفته رفته باعث کاهش میزان مسافران شده است.

گردوغبار ناشی از فرایند آسیاب کردن مواد اولیه، گازهای متصاعد شده که از احتراق سوخت های موردنیاز نظیر نفت و زغال سنگ برای مشعل کوره حاصل می شوند، عناصر سنگین موجود در مواد آهکی و رسی و همچنین سوخت های کوره که در گازهای کوره آزاد می شوند، آزاد شدن یک سری مواد آلی و فلزات سمی از سوختن باطله های نفتی و ارگانیکی موجود در مواد اولیه ازجمله موارد دیگری است که سبب ایجاد آلودگی محیط زیست می شود که در منطقه دیلمان این کارخانه سبب از بین رفتن چراگاه های منطقه شده و درختچه هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری دادستان سیاهکل برای بررسی وضعیت فعالیت کارخانه سیمان دیلمان

دستور فوری دادستان سیاهکل برای بررسی وضعیت فعالیت کارخانه سیمان دیلمان