مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-14سياسي

کریمی: حقوق کارکنان متناسب با تورم موجود افزایش یابد


نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم به کاهش روزمره ارزش دریافتی حقوق کارکنان اشاره کرد و گفت: افزایش حقوق ها از روش هایی که منجر به تورم بیشتر شود، - کشور را در دور باطل بین رشد حقوق ها و رشد تورم گرفتار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: هر چند که اقدامات آغازین دولت سید ابراهیم رییسی نمی تواند پاسخگوی همه انتظارات و مطالبات مردم از رییس جمهور و دولت او باشد ولی اکثر مردم و صاحب نظران منصف اذعان دارند که عملکرد دولت در ماه های ابتدایی قابل قبول بوده و فرصت دادن به دولت برای تکمیل تیم اجرایی و اجرای برنامه ها لازم است.

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم تورم و بی ثباتی قیمت ها را به عنوان مهم ترین مشکل مردم عنوان کرد و گفت: عوامل موثر بر تورم به ویژه عوامل داخلی باید تحت کنترل دولت قرار گیرد.

در این مسیر اصلاح ساختار نظام بانکی و نظارت جدی بر بانک ها و البته جلوگیری از خلق اعتبار توسط آنها می تواند راهکار مهمی برای مقابله با تورم باشد.

ضرورت متناسب سازی حقوق کارکنان با تورم انتقاد از دور باطل رشد حقوق ها و رشد تورم وی با بیان اینکه هر روز ارزش واقعی دریافتی حقوق بگیران کمتر می شود، از دولت خواست تا حقوق کارکنان متناسب با تورم موجود افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: حقوق کارکنان متناسب با تورم موجود افزایش یابد

کریمی: حقوق کارکنان متناسب با تورم موجود افزایش یابد