مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-14اقتصادي

مخالف دریافت تعرفه نسخ الکترونیک از جیب مردم هستیم


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه موافق دریافت هزینه نسخ الکترونیک از جیب مردم نیستیم گفت: دولت فکری به حال تعرفه های نسخ الکترونیک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، این روزها تعدادی از بیماران نسبت به افزایش بالای تعرفه های ویزیت پزشکان متخصص نسبت به شرایط قبل از کرونا گلایه هایی دارند.

آنها می گویند قبل از کرونا مثلا ویزیت پزشک زنان 26 هزار تومان بود در حالی که امروز 85 هزار تومان شده است، تعرفه های پزشکان متخصص زیبایی نیز بیش از حد افزایش یافته، ضمن اینکه پزشکان قیمت ثابتی را ارائه نمی دهند و ما با تعرفه های متفاوتی مواجه هستیم.

رییس نظام پزشکی همدان در پاسخ به این مسئله با بیان اینکه تعرفه های خدمات پزشکی را هر سال هیات دولت مصوب می کند و ما دخل و تصرفی در آن نداریم اظهار کرد: قبل از شرایط کرونا ویزیت متخصص تقریبا 50 هزار تومان بود و امروز تعرفه متخصص با نسخه الکترونیک 80 هزار تومان است.

علیرضا مدرکیان با اشاره به اینکه هزینه فوق تخصص هم 101 هزار تومان است گفت: تعرفه ها نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد اضافه شده، اما چون امسال دولت می خواهد نسخه الکترونیک را اجرایی کند، به خاطر فراهم کردن زیرساخت های موجود تعرفه پزشکانی که نسخه الکترونیک می نویسند، 30 تا 40 درصد اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف دریافت تعرفه نسخ الکترونیک از جیب مردم هستیم

مخالف دریافت تعرفه نسخ الکترونیک از جیب مردم هستیم