مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-14ورزشي

قانون «بی قانون»؛ رفیق باز مثلِ «عزیزی خادم»!


عزیزی خادم نشان داده برای حضور رفقا و حامیان خود در فدراسیون فوتبال حد و حدودها را هم پشت سر می گذارد و هیچ توجهی به قانون و اساسنامه این فدراسیون ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال برخلاف آن چه عزیزی خادم ادعا می کند که این روزا سربلند و رو به جلو است، در مسیری بی قانونی قدم بر می دارد.

به نظر می رسد با گذشت بیش از 10 ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال، عزیزی خادم قصدی برای پایان دادن به بی قانونی هایش در این سازمان ندارد و هر روز چرخه ی بی قانونی او و دوستان در فدراسیون فوتبال بیشتر و بیشتر می شود.

ماجرا از این قرار است که در انتخابات دهم اسفند 1399، عزیزی خادم فقط یک نامزد پیشنهادی (شهره موسوی) برای تصدی نایب رییس سوم داشت اما به علت انصراف قنبرزاده از سمت نایب رییس اول و ممنوعیت حضور حیدر بهاروند در انتخابات به عنوان نایب رییس دوم پیشنهادی، در نهایت فدراسیون جدید با 9 عضو از 11 عضو ممکن تشکیل شد.

با توجه به این موضوع و مطابق بند 4 ماده 26 اساسنامه، رییس فدراسیون باید نامزدهای پیشنهادی خود را حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ خاتمه مجمع انتخاباتی، جهت انتخاب به مجمع عمومی یا فوق العاده بعدی معرفی می کرد.

همانطور که اشاره شد، اعضای قانونی و معتبر کنونی هیات رییسه فدراسیون فوتبال 9 نفر هستند و دو سمت هیات رییسه خالی و متاسفانه بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون «بی قانون»؛ رفیق باز مثلِ «عزیزی خادم»!

قانون «بی قانون»؛ رفیق باز مثلِ «عزیزی خادم»!