مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-14اقتصادي

افت دوباره قیمت تخم مرغ/ 4 هزار تومان زیر نرخ مصوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ در بازار تهران باز هم کاهش یافت و به 4 هزار تومان زیر قیمت مصوب (43 هزار تومان) رسید، - قیمت تخم مرغ در بازار تهران شانه ای 39 هزارتومان رسید که این رقم 4 هزارتومان کمتر از نرخ مصوب دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت هر شانه 30 عددی تخم مرغ در بازار تهران باز هم کاهش یافت و به 4 هزار تومان زیر قیمت مصوب (43 هزار تومان) رسید، ستاد تنظیم بازار هر شانه تخم مرغ را به نرخ 43 هزار تومان قیمت گذاری کرده بود که به قیمت 39 هزار تومان به فروش می رود.

پیش از این فروشندگان هر شانه تخم مرغ را به 60 هزار تومان هم می فروختند، اما راه اندازی سیستم هوشمند توزیع توانسته قیمت را کنترل کند.

سیستم هوشمند توزیع را وزارت جهاد کشاورزی از طریق سازمان مرکزی تعاون روستایی اجرا می کند و اساس آن توزیع بی واسطه کالا ها و محصولات کشاورزی و غذایی است.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه واسطه گری عامل اصلی بالا رفتن قیمت ها است، گفت: بررسی ها نشان داده محصولات پروتیینی مانند گوشت، مرغ و تخم مرغ تا رسیدن به دست مصرف کننده بعضی موقع تا 5 بار بین دلال ها می چرخید و همین موضوع عاملی برای افزایش قیمت شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت دوباره قیمت تخم مرغ/ 4 هزار تومان زیر نرخ مصوب

افت دوباره قیمت تخم مرغ/ 4 هزار تومان زیر نرخ مصوب