مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-14سياسي

انتقاد نمایندگان از وضعیت شرکت های دولتی/ زیان ده ها ادغام یا حذف شوند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی عملکرد بودجه شرکت های دولتی تاکید کردند که باید شرکت های زیان ده دولتی حذف یا ادغام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) پارلمان، گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مورد عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را بررسی کردنه و تعدادی از نمایندگان نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

 شرکت های زیان ده دولتی ادغام یا حذف شوند در ابتدا رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: 377 شرکت دولتی داریم که باید بودجه مجزا داشته باشند، اما در حال حاضر در قالب یک بسته، شرکت های سودده و زیان ده ارائه می شوند که مجلس نیز زمان و دقت رسیدگی به منطقه ای داشته باشیم، عنوان کرد: در حال حاضر 19 شرکت عمران شهری وجود دارد، آیا کشور نیازمند این تعداد شرکت دولتی است؟ وی با بیان اینکه براساس قانون تا 15 آبان ماه باید بودجه شرکت های دولتی پرداخت شود، اما متاسفانه دچار تغییراتی می شود، تصریح کرد: مجلس باید این شرکت های دولتی را تعیین تکلیف کند تا شرکت های زیان ده از شرکت های سودده تفکیک شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نمایندگان از وضعیت شرکت های دولتی/ زیان ده ها ادغام یا حذف شوند

انتقاد نمایندگان از وضعیت شرکت های دولتی/ زیان ده ها ادغام یا حذف شوند