مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-14سياسي

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد


رییس شورای اسلامی شهر قزوین، از افتتاح فاز دوم محور نسیم شمال در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با دستور قاطع شهردار و تلاش های شبانه روزی معاونت عمرانی و پیگیری های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه هفته جاری فاز دوم محور نسیم شمال افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: با دستور قاطع شهردار و تلاش ها و اقدامات شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین و پیگیری های شورای اسلامی شهر قزوین روز جمعه مورخ 26 آذر ماه، شاهد افتتاح و بهره برداری از فاز دوم پروژهٔ نسیم شمال خواهیم بود.

رییس شورای شهر قزوین گفت: با افتتاح این محور عبور خودروهای سنگین در خیابان اصفهان ممنوع شده و ضمن روان سازی ترافیک در منطقه، آسایش نسبی برای شهروندان و ساکنین این خیابان فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محور نسیم شمال به عنوان رینگ ارتباطی و ترانزیتی خارج شهر قزوین، به دلیل مشکلات زیرساختی از سال ها قبل دچار مشکل بود و خرابی جاده موجب نارضایتی شهروندان، مسافران و آسیب به خودروهای عبوری می شد.

با توجه به اهمییت این محور برای شهروندان قزوین، فاز یک عمرانی بهسازی این جاده در سال گذشته به بهره برداری رسید و فاز دوم این جاده نیز با عنوان خیابان باغستان در روز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد

فاز دوم محور نسیم شمال به زودی افتتاح خواهد شد