مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-14سياسي

وقتی صدای سیل را نمی شنویم


تجمع نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه ها باعث گرفته شدن مسیر رود شده و به دنبال آن منجر به آب گرفتگی و ایجاد سیلاب و حتی سیل احتمالی می شود.

- محمد نجفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه علی رغم درخواست های متعدد و مکرر از شهروندان مبنی بر تخلیه نکردن نخاله و زباله در حاشیه رودخانه، متاسفانه این امر از سوی برخی شهروندان هیدجی نادیده گرفته می شود، اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف درخواست های صورت گرفته، شاهد تجمع و تخلیه کردن نخاله های ساختمانی در حاشیه رودخانه کبیر که از شهر هیدج عبور می کند، هستیم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مسیر این رود در اثر تجمع نخاله ها و ضایعات ساختمانی اشغال شده است، متذکر شد: تجمع نخاله در مسیر این رودخانه مشکلات عدیده زیست محیطی را به وجود آورده و علاوه بر ایجاد آلودگی برای آب باعث گرفته شدن مسیر رود شده و به دنبال آن منجر به آب گرفتگی و ایجاد سیلاب و حتی سیل احتمالی می شود.

شهردار هیدج با بیان اینکه لایروبی و پاک سازی این مسیرها با توجه به فصل بارش ها همواره در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: نهایت اینکه پاک سازی و لایه روبی رودخانه از نخاله های ساختمانی هزینه بالایی را برای شهرداری خواهد داشت.

نجفی با توضیح این مطلب که از شهروندان انتظار داریم از تخلیه زباله و نخاله در حاشیه رودخانه ها خودداری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی صدای سیل را نمی شنویم

وقتی صدای سیل را نمی شنویم