مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-14اقتصادي

رفع تصرف بیش از 25 هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 25هزارمترمربع از اراضی ملی شهرستان چرداول با اجرای حکم قضایی و 264 متر از اراضی ملی شهرایلام توسط یگان حفاظت ازاراضی این اداره کل خبر داد.

- عبدالله بهادری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی ودولتی راه و شهرسازی استان ایلام 25 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان چرداول به ارزش بالغ بر 20 میلیاردتومان و264 متر از اراضی ملی شهرایلام نیز با رفع تصرف فوری به ارزش نزدیک به 8 میلیارد تومان ازتصرف اشخاص سودجوخارج شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با توجه به صدور حکم قاطع قضایی و حضور نماینده دستگاه قضا شهرستان چرداول و همچنین حضور فرمانده انتظامی این شهرستان و فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان و همکارانشان درمحل رفع تصرف برای اجرای حکم، از همراهی وهمدلی نیروی انتظامی ودستگاه قضا دررفع تصرف اراضی استان قدردانی کرد.

فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان نیزبا بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می کنند، اظهار کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 25 هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام

رفع تصرف بیش از 25 هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام