مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-14اقتصادي

درخواست جدید شهردار تهران از هیات دولت/ گره کور نوسازی 40 هزار تاکسی فرسوده پایتخت


معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای توقف در نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران، تفاهم نامه 3 جانبه میان شهرداری تهران، - خبرگزاری فارس گروه شهری: پایتخت حدود 100 هزار تاکسی گردشی و خطی دارد که رانندگان این تاکسی ها در گرمای تابستان و سرمای زمستان مشغول خدمت رسانی و جابجایی میلیون ها مسافرند.

اما دغدغه های این رانندگان زیاد است از موضوع بیمه گرفته تا فرسودگی خودروهایشان؛ به گفته مسوولان شهری تهران بیش از 40 هزار تاکسی فرسوده دارد و روز به روز هم به این آمار افزوده می شود.

گره و قفل نوسازی تاکسی ها به سختی باز می شود و حالا این موضوع پیچیده تر هم شده، رانندگان زیادی بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین ایران خودرو، کرونا جان خود را ازدست دادند.

اکنون همه رانندگان خواستار بررسی و تحقق رفع مشکلاتشان از مدیران مربوطه هستند.

درباره ماجرای توقف در نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران، تفاهم نامه 3 جانبه میان شهرداری تهران، سازمان برنامه و بودجه و صندوق کارآفرینی امید، بدعهدی صندوق در پرداخت پول رانندگان و شهرداری به ایران خودرو، آمار فرسودگی تاکسی ها و میزان آلایندگی ناشی از تاکسی های پایتخت با سیدعلی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی شهر تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جدید شهردار تهران از هیات دولت/ گره کور نوسازی 40 هزار تاکسی فرسوده پایتخت

درخواست جدید شهردار تهران از هیات دولت/ گره کور نوسازی 40 هزار تاکسی فرسوده پایتخت