مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 22:302021-12-13سياسي

شیوه مدیریتی حاج قاسم حلال بسیاری از مشکلات کشور است


سردار یاحی فرمانده اسبق سپاه کردستان و همرزم شهید سلیمانی گفت: بسیاری از مشکلات کشور با الگو گرفتن از شیوه مدیریتی حاج قاسم حل می شود اما متأسفانه مورد غفلت واقع شده است.

- ، سردار رسول یاحی دوشنبه شب در شب خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: اولین دیدار من با حاج قاسم به سال 59 در مناطق عملیاتی جنوب و عملیات فتح المبین بر می گردد که فرماندهی تیپ 41 ثارالله کرمان را بر عهده گرفته بودند.

وی افزود: در دیدارهای عمومی و خصوصی و خانوادگی نیز ایشان را بارها زیارت می کردیم و ایشان ویژگی های منحصر به فردی داشت که برای همیشه نام و یادش را ماندگار کرده است.

سردار یاحی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک فرد روستایی و زحمت کشی بود و از کودکی کار کرده بود و اعتماد به نفس خیلی بالایی داشت که امروز جوانان ما به آن بسیار نیازمند هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی با امکانات کم، کارهای بزرگی را انجام می داد و همچون طیفی بود که در دوران دفاع مقدس دارای ویژگی هایی همچون ایمان به خدا و اعتماد به نفس و پاکدستی بودند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران کردستان اظهار کرد: همیشه آدم های فداکاری در کنار حاج قاسم بودند و ایشان در نقش یک سرباز همواره خادم مردم بود و تأثیرگذاری ایشان هم دیگر ویژگی شأن بود که از الطاف خداوند متعال برای وی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه مدیریتی حاج قاسم حلال بسیاری از مشکلات کشور است

شیوه مدیریتی حاج قاسم حلال بسیاری از مشکلات کشور است