مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-13سياسي

تأکید مولانا گرگیج بر حفظ وحدت/ توهین به اهل بیت حرام است


مولانا محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر در بیانیه ای نسبت به سخنان روزهای اخیر خود عذرخواهی و بر ضرورت وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی تأکید کرد.

- گرگان- مولانا محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر در بیانیه ای از سوء تفاهم ایجاد شده پیرامون سخنان روزهای اخیر خود عذرخواهی و بر ضرورت وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مولانا محمدحسین گرگیج، امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش پیرو سخنرانی اخیر خود در نمازجمعه توضیحاتی ارائه کرده که به این شرح است: توضیحات مولانا محمدحسین گرگیج در خصوص سخنرانی اخیر خود پیرو فضائل صحابه رسول الله (ص) در خطبه های نمازجمعه (19 آذر 1400) است که وی بازنشر آن را نوعی تحریف و عوام فریبی از جانب برخی افراد و سو ء تفاهم دانسته و یادآور شده اهل سنتی که محبت رسول الله (ص) و خاندان پاک ایشان در دلش نباشد و از اعمالشان پیروی نکند اهل سنت نیست.

وی در این اظهارات از سو ء تفاهم ایجاد شده عذر خواهی کرده است.

متن پیام ایشان بدین شرح است: با سلام بر محضر عزیزان در فضای مجازی، در خطبه های این هفته (19 آذر 1400) مطالب جامعی مطرح شدند که فایل تصویری آن موجود است، از آن رو ما خود را از ارادتمندان و عاشقان اهل بیت (رضوان الله تعالی علیهم اجمعین) می دانیم و این ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مولانا گرگیج بر حفظ وحدت/ توهین به اهل بیت حرام است

تأکید مولانا گرگیج بر حفظ وحدت/ توهین به اهل بیت حرام است