مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-13سياسي

وزیر کشور لبنان بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود تاکید کرد


وزیر کشور لبنان مهمترین اولویتش در مرحله بعدی را برگزاری انتخابات پارلمانی دانست و گفت که انتظار می رود انتخابات سال آینده در زمان مقرر برگزار شود.

- وزیر کشور لبنان مهمترین اولویتش در مرحله بعدی را برگزاری انتخابات پارلمانی دانست و گفت که انتظار می رود انتخابات سال آینده در زمان مقرر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسام مولوی وزیر کشور لبنان با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات پیش رو در موعد مقرر گفت که تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات که نهادی مستقل به پیشنهاد وزیر کشور است و وظیفه نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد، به پایان رسیده است.

وزیر کشور لبنان درباره سرنوشت انتخابات در صورت ادامه اختلال در جلسات هیئت دولت لبنان گفت که اختلال در جلسات تأثیری بر تشکیل نهاد ناظر بر انتخابات نخواهد داشت.

از دهم اکتبر (دوازدهم مهرماه) گذشته، در نتیجه اختلاف برخی وزرا بر سر کوتاه کردن دست بازپرس قضایی پرونده انفجار بندر بیروت و برکناری او، کار هیئت دولت مختل و جلسات آنها متوقف شد.

وی که با خبرگزاری الشرق الاوسط گفت وگو می کرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف بر سر تعیین تاریخ انتخابات تصریح کرد: در قانون مقرر شده است که انتخابات بین 21 مارس و21 ماه مه آینده برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور لبنان بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود تاکید کرد

وزیر کشور لبنان بر برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود تاکید کرد