مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-13سياسي

تقدیر نماینده مردم همدان از زحمات سردار فرجی


نماینده مردم همدان و فامنین طی پیامی انتصاب جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان را تبریک و از زحمات سی ساله سردار فرجی تقدیر کرد.

- همدان- نماینده مردم همدان و فامنین طی پیامی انتصاب جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان را تبریک و از زحمات سی ساله سردار فرجی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام حمیدرضا حاجی بابایی به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار ولی بهاریان جانشین محترم فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اعطای ردای پرافتخار جانشینی فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع)، که میراث بزرگان و نام آوران خون و شهادت، حاج حسین همدانی، تقی بهمنی، علیرضا حاجی بابایی، حبیب مظاهری و شهدای عالیقدری بشمار می رود، که دل در گرو میهن و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی داشتند و از بذل جان دریغ نکردند و نامشان همواره با ایثار و آزادگی و مردانگی و عشق به خدمت تداعی می شود، را به حضرتعالی تبریک می گویم و ضمن آرزوی توفیقات روزافزون، از زحمات برادر با اخلاق، معرفت و فداکارم سردار مهدی فرجی که نامشان با مقاومت، صداقت و محبت عجین شده است، تقدیر و تشکر می کنم.

بررسی تاریخچه سراسر افتخار سپاه انصارالحسین (ع) نشان می دهد، اساسی ترین اولویت آن حفظ نظام، خدمت به ملت بزرگ ایران و اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر قله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده مردم همدان از زحمات سردار فرجی

تقدیر نماینده مردم همدان از زحمات سردار فرجی