مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-13سياسي

سبک مداحی بوشهری حفظ شود/ لزوم تقویت جریان عزاداری سنتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت جریان عزاداری سنتی در استان گفت: سبک مداحی بوشهری حفظ و ارتقا یابد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری ظهر دوشنبه در نشست با اعضای کانون مداحان بوشهر اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی وضعیت برای اجرای طرح های مؤثر، ارزشمند و خلاقانه حوزه مداحی مناسب است و دستگاه های فرهنگی زیادی هستند که از این طرح ها حمایت می کنند.

وی با اشاره به پیشینه درخشان و عظمت جریان عزاداری بوشهری بیان کرد: عزاداری بوشهری از سرمایه های بزرگ فرهنگی کشور است ولی اکتفا کردن به این سرمایه ما را به نتیجه نمی رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: اگر این سرمایه جریان عزاداری بوشهری را به جریان بیندازیم و نسبت به رشد آن برنامه ریزی کنیم، می توانیم امید داشته باشیم که در آینده اتفاق های خوبی بیفتد.

برگزاری نشست های تخصصی وی خاطرنشان کرد: در صورتی که صرفاً همان برنامه ها را اجرا کنیم و ناظر به ارتقا آن برنامه نداشته باشیم بعد از مدتی حس می کنیم که حالت رکودی بر آن حاکم شده؛ لذا باید از اتفاق افتادن این امر پیشگیری کنیم.

طاهری ادامه داد: تحقق این امر نیازمند برگزاری نشست های تخصصی است و با تشکیل کارگروه های تخصصی و جلسات مستمر و بهره گیری از نظرات کارشناسان امر مداحی، برای ارتقا سبک ارزشمند عزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک مداحی بوشهری حفظ شود/ لزوم تقویت جریان عزاداری سنتی

سبک مداحی بوشهری حفظ شود/ لزوم تقویت جریان عزاداری سنتی