مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-13اقتصادي

فعالیت 270 کارگاه و استخر پرورش ماهی در استان اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 270 کارگاه و استخر پرورش ماهی با ظرفیت تولید سالانه نزدیک به 9 میلیون قطعه تحت پوشش و نظارت بهداشتی مستمر این اداره کل قرار دارد.

- بهلول تکلوی 22 آذر در جریان سفر به شهرستان مشکین شهر با اعلام این خبر افزود: استان اردبیل به جهت کوهستانی بودن منطقه و وجود چشمه ها، سدها، آبگیرها و رودخانه های فراوان از استان های غیر ساحلی مستعد، مطرح و با ظرفیت بالا در تولیدات آبزی پروری کشور است.

این مسئول بازنگری در برنامه ها و هماهنگی در جهت ایجاد زیرساخت های لازم و حمایت از فعالیت های نوین آبزی پروری در راستای ارتقاء این صنعت تاکید کرده و بر آمادگی کامل دامپزشکی در خدمات رسانی به صاحبان این صنایع به عنوان تولیدکنندگان پروتیین دامی تاکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان بازار پسندی و کیفیت خوب بچه ماهی و تخم چشم زده در این مرکز تکثیر را مایه دلگرمی برای فعالان پرورش ماهی عنوان کرد و گفت: این مرکز علاوه بر تأمین بچه ماهی و تخم چشم زده موردنیاز استان، مازاد آن را به استان های دیگر نیز صادر می کند تا پرورش دهندگان از تمام ظرفیت مزرعه خود استفاده کنند.

تکلوی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات بهره برداران دامپزشکی و تلاش برای رفع موانع تولید از طریق مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 270 کارگاه و استخر پرورش ماهی در استان اردبیل

فعالیت 270 کارگاه و استخر پرورش ماهی در استان اردبیل