مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-13ورزشي

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است


شیراز _ راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور با شرکت بیش از 80 راننده از سراسر کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه آینده به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

- دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور، روزهای 25 و 26 ماه جاری در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار می شود.

احمد رضا افشاری افزود: در این دوره از رقابت های دو روزه که با حضور نایب رییس فدراسیون اتومبیلرانی انجام می شود، تعداد 12 تا 14 راننده از استان فارس شرکت دارند و مسابقات در 4 کلاس برگزار می شود و یک کلاس هم ویژه بانوان پیش بینی شده و در نهایت نفرات برتر هر کلاس معرفی خواهند شد.

وی در مورد پیست گود سیمان که میزبان این رقابت هاست بیان کرد: این پیست با 23 هکتار بزرگترین پیست آفرود کشور می باشد و مسیرهای آن کاملاً طبیعی و استاندارد این رشته ورزشی است و شاهد رقابت هایی مهیج و دیدنی از آفرود کاران سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آفرود یکی از رشته های جذاب و مهیج زیرمجموعه اتومبیلرانی است و خودروهای آفرود به خودروهای 2 محوره یا 4 دیفرانسیل گفته می شود و اصطلاح آفرود یعنی رانندگی خارج از جاده یا بیراهه نوردی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است