مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-13سياسي

خبری از 10 پارکینگ ویژه مورتور سیکلت در قم نیست


در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم از عدم شفافیت در اجرا و عملیاتی شدن 10 نقطه درنظر گرفته شده برای ایجاد پارکینگ ویژه موتور سیکلت انتقاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم روز دوشنبه با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

محسن محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در در بخشی از این جلسه، تصریح کرد: مشکل کمبود و تملک پارکینگ در قم همچنان زیاد است، هم چنین در حوزه نگهداری و تملک پارکینگ نیز مشکلاتی از نظر اعداد و ارقام احساس می شود.

وی پارکینگ موتورسیکلت ها را از دیگر مشکلات مهم شهر قم دانست و ادامه داد: برای ایجاد پارکینگ مورتور سیکلت 10 نقطه پیش بینی شده بود که متاسفانه در این زمینه اقدام مطلوبی انجام نشده و هم اکنون کمبود پارکینگ در هسته مرکزی بشدت برای مردم مشکل بوجود آورده است.

مصطفی ملایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه ابراز داشت: کار و اقدام اول مرکز پژوهش های شورای شهر قم باید احصای نیازهای موجود باشد.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت مرکز پژوهش های شورای شهر قم جا دارد تا دست کم دو پژوهشگر به صورت تمام وقت در این مرکز مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از 10 پارکینگ ویژه مورتور سیکلت در قم نیست

خبری از 10 پارکینگ ویژه مورتور سیکلت در قم نیست