مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-13دانش

پردیس آموزشی تفتان به واحد دانشگاهی تبدیل می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورت جذب حداقل 500 دانشجو در پردیس آموزشی شهرستان تازه تاسیس تفتان آمادگی داریم این مرکز را به واحد دانشگاهی مستقل تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سلطانعلی میر در دیدار با جمشید هاشم زهی فرماندار تفتان بیان کرد: توجه به پرورش استعدادها و کمک به شکوفایی علمی از اولویت های مهم دانشگاه آزاد در این منطقه است.

میر ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت های آموزشی و توسعه علمی با همکاری دستگاه های مختلف و استقبال مردمی میسر است و یقینا دانشگاه آزاد اسلامی با بررسی نیازسنجی ها در این موضوع سرمایه گذاری می کند.

وی با اشاره به جایگاه استراتژیک و موقعیت جغرافیایی مهم شهرستان تفتان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گسترش آموزش عالی با وجود نزدیکی این شهرستان به خاش به دلیل موقعیت مهم جغرافیایی این شهر به راه اندازی پردیس آموزشی در شهرستان تفتان اقدام کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان درباره راه اندازی پردیس آموزشی تفتان گفت: امیدواریم با همکاری فرماندار و مسئولان شهرستان تفتان با جذب حداقل 500 دانشجو در این پردیس مقدمات تبدیل آن به مرکز آموزشی و واحد دانشگاهی مستقل مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس آموزشی تفتان به واحد دانشگاهی تبدیل می شود

پردیس آموزشی تفتان به واحد دانشگاهی تبدیل می شود