مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-13اقتصادي

ورود 4 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون امور صنایع وزارت صنعت در مراسم تقدیر از چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که با حضور مقامات کشوری برگزار شد، - معاون امور صنایع وزیر صنعت گفت: چهار هزار واحد صنعتی با اشتغال زایی مستقیم 90 هزار نفری، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه به چرخه تولید اضافه شده اند که در این بازه زمانی شاهد رشد 15 درصدی اشتغال صنعتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون امور صنایع وزارت صنعت در مراسم تقدیر از چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که با حضور مقامات کشوری برگزار شد، به تشریح رویکرد مردمی کردن اقتصاد و برون گرایی با اتکا به ظرفیت های داخلی و بهره برداری از 4 هزار واحد صنعتی در هفت ماه ابتدایی سال جاری را تشریح کرد.

مهدی صادقی نیارکی در پانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان ومدیران جوان با تبیین روند رشد شاخص های کلان صنعتی اعلام کرد: 4 هزار واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم 90 هزار نفری طی هفت ماهه اخیر به چرخه تولید اضافه شده اند که در این بازه زمانی شاهد رشد 15 درصدی اشتغال صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: صنعتگران کشورمان با تقویت نگاه به درون و توسعه ساخت داخل به رغم همه مشکلات توانستند، رشد مناسبی را در بخش صنعت رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 4 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال

ورود 4 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال