مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-13اجتماعي

گام های بلند برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی«یساقی»


فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به هم افرایی با ادارات کل بنیاد مسکن و ورزش و جوانان، گفت: گام های بلندی برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی روستای یساقی برداشته می شود.

- ابراهیم قدمنان در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهدای روستای یساقی با اشاره به ظرفیت های ورزشی بسیار خوب در شهرستان کردکوی به ویژه در مناطق روستایی، اظهار کرد: شهرستان کردکوی سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است که باید این ظرفیت ها و استعدادها در مسیر درست مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهدای روستای یساقی یکی از اماکن ورزشی شهرستان کردکوی است دچار مشکلات زیرساختی است، افزود: روستای یساقی از روستاهای قهرمان پرور ماست که جوانان بسیار علاقه مندی به ورزش دارد و راه اندازی و رفع مشکلات مجموعه ورزشی شهدای این روستا می توانند تحول بزرگی برای جوانان این منطقه محسوب شود.

فرماندار شهرستان کردکوی از حضور مدیران کل بنیاد مسکن و ورزش و جوانان استان گلستان در این روستا و بازدید میدانی از وضعیت ورزشگاه شهدای روستای یساقی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد همه مشکلات و کمبودهای این مجموعه ورزشی مورد بررسی و برطرف گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بلند برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی«یساقی»

گام های بلند برای رفع مشکلات مجموعه ورزشی«یساقی»