مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-13اقتصادي

کاهش 70 درصدی کشت گلخانه ای در کرمانشاه


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه از کاهش 70 درصدی سطح زیر کشت گلخانه ای در استان کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: استان کرمانشاه با بیش از 950 هزار هکتار زمین کشاورزی و تولید سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی شامل زراعی باغی دامپروری و محصولات گلخانه ای یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

وی افزود: راه گذر از رکود اقتصادی و بیکاری در استان کرمانشاه توسعه بخش کشاورزی و تسهیل فرآیندهای کسب و کار در این بخش است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پراکندگی، تعدد و تضاد قوانین و دستورالعمل ها، بروکراسی اداری و ورود دستگاه های غیر تخصصی در بخش کشاورزی از جمله موانع پیش روی توسعه کشاورزی استان کرمانشاه است.

یاوری ادامه داد: قرار گرفتن طرح های کسب و کار کشاورزی در بخش تبصره یک ماده یک تغییر کاربری اراضی عملاً منجر به توقف صدور پروانه و مجوزهای این بخش گردیده به طوری که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سنوات پیشین 70 درصد کاهش سطح زیر کشت گلخانه را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی نظام مهندسی کشاورزی و آب منطقه ای باید با برنامه ریزی نسبت به ارائه الگوی کشت متناسب با شرایط کم آبی و ظرفیت موجود منابع آبی اقدام کنند تا از وارد شدن خسارات به منابع آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی کشت گلخانه ای در کرمانشاه

کاهش 70 درصدی کشت گلخانه ای در کرمانشاه