مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-13فرهنگي

چالش های اجرای یک کمدی- تراژدی ایرانی


وحید نفر، کارگردان نمایش «تصویر مصور مظفری» هدف از به کارگیری دانشجویان در این اثر را ایجاد امکانی برای ارتباط جوانان با صحنه های حرفه ای تئاتر عنوان کرد و گفت: - وحید نفر، کارگردان نمایش تصویر مصور مظفری هدف از به کارگیری دانشجویان در این اثر را ایجاد امکانی برای ارتباط جوانان با صحنه های حرفه ای تئاتر عنوان کرد و گفت: حضور پیشکسوتان و دغدغه مندان نمایش آیینی و سنتی برای تماشای این اثر، نسل جوان را به ادامه راه امیدوار می کند.

این کارگردان و بازیگر درباره نقش موثر بازیگران جوان در خلق نمایش تصویر مصور مظفری به ایسنا گفت: تابستان امسال موفق به برگزاری ورک شاپی با موضوع نمایش ایرانی در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 شدم که حاصل آن حضور تعدادی از بازیگران جوان در کنار بازیگران باتجربه ای مانند مجید رحمتی، سعید ابک، پانته آ مرزبانیان و .

و شکل گیری این اثر بود.

نفر افزود: پیش از این یک بار در سال 93 به پیشنهاد اصغر گروسی، نویسنده اثر برای بازی در نقش مظفرالدین شاه به سراغ این متن رفتم که به دلیل پاره ای مشکلات به اجرا و جشنواره آیینی و سنتی نرسید.

در سال 95 نیز تلاش کردم آن را به عنوان کارگردان روی صحنه ببرم اما باز شرایط مهیا نشد و نتوانستم مجموعه بازیگران مورد نظر را دور هم جمع کنم اما این نمایشنامه به سبب زیبایی زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اجرای یک کمدی- تراژدی ایرانی

چالش های اجرای یک کمدی- تراژدی ایرانی