مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-13سياسي

نماینده مجلس: شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل شده است


نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم نظارت دقیق بر شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل شده است.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه شرکت های دولتی بخش مهمی از منابع کشور را در اختیار دارند که حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان است، اظهار کرد: حجم بودجه شرکت های دولتی در مقایسه با بودجه عمومی دولت بسیار بیشتر است، به طوری که در سال های گذشته کل بودجه عمومی دولت یک سوم و بودجه این شرکت ها دو سوم بوده است.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته بودجه شرکت های دولتی در قالب لایحه ضمیمه بودجه به مجلس ارائه می شد و  فرصتی نمی شد که مجلس بتواند به آن ورود کند.

 عدم نظارت دقیق بر شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل شد   نماینده مردم اراک، کمیجان و بیان کرد: در قانون تصویب شده که دولت ملزم است یک ماه قبل از ارائه لایحه بودجه، لایحه بودجه شرکت های دولتی را به مجلس ارائه کند تا در کمیسیون های برنامه  و بودجه مورد بررسی قرار بگیرد و فرصت کافی برای بررسی دقیق تر آن وجود داشته باشد و کمیسیون تلفیق بودجه نیز طی فرایند کافی بودجه این شرکت ها را به تصویب برساند.

کریمی گفت: واقعیت این است که عدم نظارت دقیق بر بودجه شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل شده است

نماینده مجلس: شرکت های دولتی به یک حیاط خلوت در وزارتخانه ها تبدیل شده است