مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-13سياسي

ثبت 36 امین اهداء عضو در شهرستان ملایر


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه شمار اهداء کنندگان عضو در شهرستان ملایر به 36 نفر رسید، گفت: پس از اهداء عضو یک نفر بیمار مرگ مغزی اهل فامنین در اردیبهشت سال جاری که با تلاش تیم اهداء عضو بیمارستان مهر ملایر رضایت گیری از خانواده وی انجام شد، - اهداء اعضاء زنده یاد واحد گودرزی در ماه جاری، دومین اهداء عضو در شهرستان ملایر در سال 1400 بود.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا اهداء اعضای دو نفر از اهالی شهر ازندریان در سال های 80 و 81 را جرقه ی شروع اهداء عضو در شهرستان ملایر دانست و اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان در سال 94 برای نخستین بار در غرب کشور، همایش ملی اهدای عضو، اهدای زندگی را به میزبانی ملایر و با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار کرد.

آذرهمایون کاشت نهال در اسفند ماه سال 99 به تعداد اهداکنندگان عضو و به یاد آنها در بام ملایر را از اقدامات مجمع خیرین سلامت شهرستان در راستای ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو برشمرد و گفت: تاکنون در سطح شهرستان ملایر 36 بیمار مرگ مغزی اعضای بدن خود را اهدا کردند.

وی ادامه داد: آخرین اهداء عضو در شهرستان مربوط به مرحوم واحد گودرزی است که 15 آذر ماه دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده اش، قلب، کبد و کلیه های این بیمار به چندین بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 36 امین اهداء عضو در شهرستان ملایر

ثبت 36 امین اهداء عضو در شهرستان ملایر