مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-12اقتصادي

افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودرو تاکسی/اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری


اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودروی تاکسی توسط خودرو سازان واکنش نشان داده و به این وضعیت اعتراض کرد.

- ، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی افزایش قیمت خودروهای مورد استفاده در حوزه تاکسیرانی گفت: نوسازی تاکسی های فرسوده با مشکلاتی مانند افزایش بی رویه قیمت خودرو و از سوی دیگر، بحث پرداخت نشدن تسهیلات از سوی بانک ها روبه رو بوده که فرآیند نوسازی را با مشکلات جدی همراه کرده است.

وی افزود: روند نوسازی تاکسی های فرسوده به دلیل افزایش پی در پی قیمت خودرو از سال 1397 روندی کُند و قطره چکانی داشته است، ما از سال 1396 تا تابستان سال 1400 شاهد افزایش 316 درصدی قیمت پژو و 369 درصدی قیمت سمند بودیم که با این نوسان قیمت و بدون تسهیلات ارزان قیمت، رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با این قیمت را ندارند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور خاطر نشان کرد: درحال حاضر، حدود 178 هزار تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند درحالی که از ابتدای سال 95 طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کلید خورد و در این طرح موفق به نوسازی 82909 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شدیم، اما همچنان این درصد از تاکسی ها نیاز به نوسازی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودرو تاکسی/اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری

افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودرو تاکسی/اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری