مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-12ورزشي

دختران قم ستاره های جام جهانی هندبال


دختران ملی پوش هندبال استان قم با درخشش در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران تا کنون سه عنوان برترین بازیکن جام را به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازیکنان نخبه و شایسته ای که از دهه 1380 و از دوران دانش آموزی زیر نظر یکی از بهترین مربیان حال حاضر هندبال ایران یعنی زهرا احمدی نیا مربی با سابقه هندبال استان قم وارد این رشته ورزشی شده اند، اکنون در بزرگترین میدان جهانی این رشته برای ورزش قم افتخار آفرین هستند.

این بازیکنان فاطمه خلیلی ، الناز قاسمی و نوریه عباسی هستند که از قهرمانی نوجوانان ایران در این رشته حضور دارند و پس از بازی در لیگ های دسته های برتر، اول، دوم و عضویت تیم های ملی ایران در مسابقات مختلف برون مرزی و تیم های مختلف باشگاهی، برای نخستین بار به جام جهانی رفته اند.

دستاورد حضور در بزرگترین رویداد هندبالی جهان یعنی جام جهانی 2021 حاصل حضور درخشان تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا است که با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب نخستین مجوز صعود به جام جهانی همراه شد تا عباسی، قاسمی و خلیلی نخستین دختران هندبال قم در جام جهانی لقب بگیرند.

در حالی که مسابقات 2021 هندبال قهرمانی جهان در کشور اسپانیا برگزار می شود سه ملی پوش قمی نیز هم اکنون در این کشور حضور دارند و اگر چه تیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران قم ستاره های جام جهانی هندبال

دختران قم ستاره های جام جهانی هندبال